Πριν λίγες μέρες είδα την ταινία The Notebook σκηνές της οποίας ντύνει το τραγούδι στο ακόλουθο video. Το κόλλημα συνεχίζεται...
Και εδώ το video clip…
.
Tonight and the rest of my life
Down to the earth I fell
with dripping wings
heavy things won’t fly
and the sky might catch on fire
and burn the axis of the world
that’s why i prefer a sunless sky
to the glittering and stinging in my eyes
I feel so light
this is all I want to feel tonight
I feel so light
tonight and the rest of my life
Gleaming in the dark sea
I’m as light as air
floating there breathlessly
when the dream dissolves I open up my eyes
I realize that
everything is shoreless sea
a weightlessness is passing over me
I feel so light
this is all I want to feel tonight
I feel so light
tonight and the rest of my life
Everything is waves and stars.I feel so light
the universe is resting in my arms...
this is all I want to feel tonight
I feel so light
tonight and the rest of my life
.
Ok, τ’ομολογώ! Με παρέσυρε η μαγεία! Όχι της ημέρας per se, όσο της δύναμης που κρύβει η έννοια...
5 comments:
Καλημέρα!
Είσαι ρομαντικούλης ε; :)
Ωραίο τραγούδι την ταινία σοκολά δεν την έχω δει.. ίσως κάποια στιγμή.. το Notebook το έχω δει.. συγκηνητικό..
Καλημέρα ξανά..
:):):)
Katapliktiko, yperoxo, kav.. kommati:-) Apla to latrevw! Me pianei ki emena kati otan to akouw! S'afinw giati mou milaei o Vaggelis sto msn:-)))
Kalo ypoloipo s/k;-)
Αααχ να'σαι καλά, μου θύμισες τι ωραία ταινία ήταν το Chocolat!
Και το άσμα πολύ όμορφο επίσης :-)
Καλησπέρα Ηφαιστίωνα !
Όποτε βολέψει να το δείτε!
Είναι πολύ γλυκό παραμύθι! :)
Musicbug και το Notebook ηταν απολαυστικό! Σ'ευχαριστώ γι' αυτό!
and by the way, vaggeli, leave musicbug in peace, don't κουράζει him! :P
Σοφία πολύυυ γλυκό δεν είναι? Διάβασα και το βιβλίο! Τwice!
Etsi kai tolmiseis na me afiseis se isixia tha erthw ekei kai tha taraksw to isixo eparxiako perivallon! Katalaves???:-)
Post a Comment